منتدى الدويدار

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى الدويدار

منتدى الدويدار

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى الدويدار

ثقافى، اجتماعى، تعارف، عائلات دويدار

زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر

نجلاء دويدار
    نجلاء دويدار

زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر   Empty زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر

مُساهمة  نجلاء دويدار الأحد يناير 23, 2011 10:05 pm

بصوااااا بقى يا حبيباتى انا لاقيت الموضوع دة فى منتدى بس عاجبتنى فكرتة جداااااااااااجداااااااااا وجديدة كماااااااان

بس انا مش عارفة هو البيض بالشكل دة بيتسلق ازاااااااى فا ماحدش يسألنى لان انا نفسى ماعرفش هههههههههههههههههههههه

ولو نفذنا الطريقة دى نسلقة ازاى وهو مكسور من فوق كدة بحيث ان البيضة تفضل واقفة كدة ..شوفوها وقلولى اية راءيكوا

تفتكروا ازاى ممكن نسلق البيض وهو كدة يالة كل واحدة عندها فكرة مماتتأخرش علينااااا

يالة اسيبكم مع الصور

*
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    دة قطع طماطم وذرة او اى حاجة عايزين تحطوها
    زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر   1276064313

نكسر البيض من فوق كدة
    زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر   1276064367

ونضع الاصناف على البيض
    زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر   1276064391

ونسلقة ونقشرة وهايطلع كدة فى الاخر......... شوفتوا الجمال
    زهقتوا من البيض المسلوق تعالوا وهاوريلكوا فكرة جديدة للتغيير روعة وبالصورررر   1276064417

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 6:03 pm